Country linnen

Hej allihopa

Livet går vidare, vilket mina drömmar också gör.
Inget jobb än så länge, så det ser ut att bli tillbaka
till skolbänken ändå...
Kan inte påstå att jag ser fram emot det, är mest
sjukt nervös och ångestfylld inför första praktiken.

Men har fått tillbaka resultaten av min håranalys.
Fick reda på att jag har snabb metabolism (mat-
smältning), och att det troligtvis var resultat av lång-
varigt stressande. Go figure..
Jag fick även reda på att jag har järnbrist och under-
funktion på både sköldkörtel och binjurar.
Yey!!!

MEN! Det kan förklara varför jag mått så knepigt
det senaste året. Så nu ska kosten regleras något.
Allt socker portas i dörren förutom ett litet undantag
en endaste gång i veckan. Sen blir det mera kött
och fisk, och en minskning av kolhydrater.
En bra grej är dock att jag får äta så mycket ost och
mejeriprodukter jag vill!!!
Sen var jag och hämtade en stor påse med kost-
tillskott igår. Fem piller till frukost, sex stycken till
lunch och kvällsmat. I två månader!
Vill inte ens säga vad det kostade, men snälla mamma
bidrog annars hade det inte varit möjligt...

Har även tränat pippiarna lite, och idag för första
gången satt dom båda två i min hand och åt godis!!!
Sjukt häftigt och lätt nåt vi ska upprepa varje dag!

Beställde idag fint ljus från Amorina, av ett amerikanskt
märke som ska lukta country linnen :) lätt supermysigt!
www.amorina.se

Och saknar min vän som flytt landet, hon drog för en
vecka sen till sydligare breddgrader för att lära sig nya
saker. Är orolig och glad för hennes skull.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0