All is relative

Hej allihopa

Magen börjar komma i form igen, mind you, långt ifrån
normal igen. Tar rackarns lång tid innan den skärper
sig tydligen. Är precis som om magsäcken krympt
och matsmältningen glömt av hur man gör...

Är dock tillbaka i vardagen, jobbar och står i nere på
restaurangen. Alla tjejerna är jättetrevliga och vi har
iaf enligt mig stundtals riktigt roligt :)

Pratade med mamma igår om att jag är mindre sugen
på att återvända till skolan just nu. Varenda cell i kroppen
blir stressad så fort jag ens tänker på det.
Har två omtentor i början på augusti som jag borde lägga
lite mer energi på än vad jag gör just nu, men jag kan
typ inte förmå mig till det. Det tar stopp liksom.
Så har skickat in en ansökan om ett jobb som brevbärare
på Bring Citymail. Har ju kvalifiktationer om inte annat.
Så nu återstår bara att vänta, be, och plugga så mycket
jag orkar.

Ska även göra en hårmineralanalys för att se om det är
nåt annat fel på mig än bara psykologiskt.
Ska bli intressant...

Take care folks

Kommentarer
Postat av: caroline

hårmineralanalys? vad är det?

här har jag precis börjat äta igen efter att ha varit totalt utan matsug i över en månad. nu äter jag TVÅ gången om dagen nästan varje dag och hela min kropp revolterar mot det nya!

hoppas att du har det fint.

kärlek

2009-07-14 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0