Jippiiii!

Hej allihopa!

Vill börja med att dela med mig av en väldigt god nyhet.
Älskling har fått jobb!!!! Från och med den förste oktober
kommer han att titulera sig "tågmekaniker".
Tyvärr börjar det hela med att han far till tyskland i två
månader för utbildning, men vad gör man? Han får
komma hem ibland och jag får hälsa på någon gång.
Sen ska webcams inhandlas!! Och min laptop får nog åka
med honom ner...

Men men! Jag gick och lämnade min ansökan till det
där jobbet som butiksbiträde på en guldsmedsateljé
idag. Spenderade hela morgonen med att vela framför
garderoben, vela lite mer framför garderoben och sedan
lägga en diskret men solig makeup.
Första intrycket ni vet, mycket viktigt! Så eftersom det var
en smyckesbutik så valde jag även smycken med omsorg.
Men så när jag väl samlat mod till mig, förberett svar på
en rad med frågor dom kanske skulle kunna ställa, så gick
jag in. Det stod i annonsen att man skulle fråga efter en
speciell människa, så det gjorde jag.
"Hon är tyvärr på semester, men jag kan ta hand om dina
papper".
Så var det hela över på bara några sekunder, plötsligen
stod jag på trottoaren utanför och undrade varför i hela
friden jag lagt så mycket tid på att förbereda mig...

Var även på massageterapi, present från mamma.
Är visst sned och vinn i hela kroppen, är därför som jag får
så ont i skulderbladen.
Beställde även då en tid för hårmineralanalys.

Hårmineralanalys är en metod man använder för att se
om man har över- eller underskott på vissa mineraler eller
vitaminer i kroppen. Man kan även se om man bär runt på
för höga halter av vissa tungmetaller. Har man obalans
i några av alla de där så kan man få massa psykosomatiska
symptom såsom migrän, trötthet, ont i kroppen etc etc.
Jag ska göra det för att eventuellt bli av med min vintertrötthet.

Man knipsar helt enkelt av några hårstrån vid hårbottnen
och skickar sedan dem på analys hos ett labb.
Enkelt!

Take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0