The show must go on

Hej allihopa

Fick inte jobbet som brevbärare, tack så hemskt
mycket Bring Citymail!
Men men, the show must go on as they say, så
pluggar lite. Har tejpat upp massa bilder på olika
anatomiska strukturer på dörrar och hyllor så att jag
kan stå och titta på dom när jag gör vanliga saker
som laga mat och sitta vid datorn.
Var även mycket pedagogisk och spenderade stor
del av dagen igår med att rita av massa organ och
system, och sedan göra små test där jag fick fylla
i namnen på alla delarna.
Klapp på huvudet, klapp klapp.

Och tar nya tag med jobbsökandet, ska så fort
Daniel får hit Word åt mig skriva en ny ansökan
till ett jobb som butiksbiträde på en guldsmeds
butik nere i stan. Dom sökte en positiv tjej med
intresse för vackra ting och service.
Låter inte det som en Nea?

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0