Teknikstrul

Hej allihopa!

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt som publicerades.
Och det finns bra skäl...lr skäl iaf....
Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg härom veckan, massa
bra grejer, men så vips, när jag skulle lägga upp det, så
hängde min dator sig!
Så skaffa inte Vista!!!!

Men ah, veckorna går, vääääääldigt fort!
Maj bara försvann, kan inte riktigt säga hur det gick till
egentligen, men så är det.
Och nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit
i hagen! Visst är det härligt!?

I maj firade jag och mamma mors dag lite tidigt med att
åka runt på lite handelsträdgårdar i Skåne. Mamma
gjorde av med en halv förmögenhet och jag med en
dryg hundring. Köpte smultronplantor :)

Och på tal om växter så har min lilla trädgård börjat ta
form, har nu en rabatt med lite grejor i. En buske som
heter Björkspirea, och mina smultron. Sen har jag sått
ringblommor där som är på väg upp!!! Hur spännande
som helst! Men coolast är nog mina vallmos, frön jag
plockade i Spanien förra sommaren som blivit bebisar
i en låda i mitt fönster under våren.
Nu planterade jag ut dom igår, och håll tummarna för att
dom klarar sig ute lika bra som inomhus!!!! Är lite nervös
måste jag säga....

Sen firade jag och Daniel två årsdag den förste maj, om
jag inte redan sagt det... Anyho så var det en helt ok dag,
fast vi båda var typ panka så blev det jättemysigt :)
Middag hemma och film mys :)

Nu är den sista kursen för våren nästan slut, vi fick faktiskt
ihop båda våra arbeten, även om jag med mina skrivfingrar
kanske gjorde större delen så är det nu inlämnat.
I morgon ska vi examineras på det sista arbete, en annan
grupp från klassen ska opponera, alltså säga vad dom tyckte
var bra och dåligt med arbetet, och en lärare ska avgöra om
vi är godkända lr inte. Nervöst!!! Så håll tummarna!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0