Scary shit

Hej allihopa

En liten uppdatering på medicinerings-
fronten. Det tar sig, på många sätt.
Känner mig något stabilare nu, men
biverkningarna har börjat visa sig.
Mest tydligt kanske på mitt ansikte,
finnar som ploppar upp överallt!!!
Helt sjukt, det är som att vara tretton
igen! Och jag som just tyckte att det
började ta slut med allt det där!!!
I look like shit!

Har fortfarande inte varit i skolan denna
veckan, men har lovat mamma att jag ska
åka i morgon om jag får en resa till dom.

Och fick just höra att en god vän fick
en dotter till. Föddes visst hemma på
köksgolvet i morse, tog bara lite drygt
fyra timmar. Stort grattis!!!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0