Dumma

Hej

Var hos huddoktorn idag, på remiss för
en månad sen från min husläkare. Problemet
fanns i somras i form av hårda som kul-liknande
saker under mina fötter som gjorde jätteont!!

Jag förklarade för min husläkare att problemet
finns på sommaren och att det gör basjont!!!
Fick remiss till hud och fick tid idag!

Tror ni problemet var kvar? NÄ!
Det enda som återstod av en sommar full av
smärta var några små prickar och hudflikar.
Detta ansågs inte vara bevis tillräcklig och jag
blev tillskriven mjukgörande salva!

Är nu så besviken att jag bara vill gråta! (har gjort det
en bra stund nu med) Hade hoppats så mycket
på att bara få en diagnos, få veta vad det var och
kanske kanske kanske få nåt emot det.

Men icke, livet var inte så bara idag. Vaknade dessutom
med huvudvärk, ont i käken efter bettskenan
och en näsa som var så svullen att den knappt går
att använda. 

Ska dessutom jobba kväll idag och morgonpass i morgon.

Det är inte min dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0