Sicka svin!

Hej allihopa

För dom som inte missat det är det en epidemi
på gång, i alla fall om man ska tro all kvällspress.
Det kallas för svininfluensan, men det har säkert
ingen missat heller...
MEN! Inom sjukvården får man inte kalla det så.
Det heter numera "den nya influsensan", så det så!
(inte alls sarkastisk)

Jag, tillsammans med resten av landets sjukvårds-
personal vaccineras denna veckan, och min tur kom
idag. Och nu ska ni få höra nåt roligt, jag har absolut
inga problem att sticka andra, men hatar nålar som sticks
i mig!!!Men till slut tog jag modet till mig och gick dit.
Sticket kändes inget, men nu, nuuuu kan jag knappt lyfta
armen över brösthöjd. Är ett rent under att jag skriva.

Är lite orolig för Kaj, min gråa undulat, han har inte verkat
riktigt kry på sistone. Bara burrar upp sig och sover
hela tiden. Äter knappt och dricker ingenting.
Så håll tummarna för att han piggar på sig!

Och käraste vän, ditt brev kom igår och hade tänkt
svara idag, men det kom inte med idag så det åker
med posten i morgon!

Take care

Kommentarer
Postat av: caroline

lite val overdrivet med vaccin? har hort att det ar storre chans att man blir sjuk av sjalva vaccinet an av svininfluensan. har ar det forovrigt helt tyst om influensan, skont att slippa hysterin i sverige!

2009-10-15 @ 11:15:28
URL: http://andrasidantack.blogg.se/
Postat av: Caroline

vad har hant har egentligen? har din blogg dott?

2009-10-29 @ 11:11:59
URL: http://andrasidantack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0