Trött och tröttare

Hej

Är trött, trött, trött!!! Hela tiden! Hur mycket jag än sover så vaknar jag och är tröttare. Oavsett om jag går upp tidigt eller sover länge. Oavsett om jag går och lägger mig tidigt eller sent. Min kropp bär sig åt som om jag går under vatten! Bara att diska är en kämparinsats!

Ska till psykologen i morgon, och jag måste medge att jag inte bara ser fram emot det. För det har gått så bra dom första veckorna, jag gjorde framsteg på egen hand och hon såg så lättad ut. För att va deprimerad såg jag ut att utvecklas väldigt fort. Men nu känns det som om allt går bakåt, jag är tröttare än på länge, och mitt "mode" är inte positivt särskilt ofta. Fair enough, inga panikångestattacker denna veckan.

Vi sa förra veckan att jag skulle försöka hitta någon kurs att sysselsätta mig med så att jag träffade lite människor. Men har inte hittat någon jag vill gå på eller som jag har råd med. Vad gör man då? Hur träffar man människor? Man kan ju inte direkt gå ut på krogen och ragga vänner?! Jag får inte ens dricka...

Suck....

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0